Πρότυπα – Πειραματικά Γυμνάσια 2024
Θέματα & Απαντήσεις
Γραπτές Εξετάσεις για Πρότυπα & Εκκλησιαστικά Σχολεία
18 Μαΐου 2024
Γλώσσα + Μαθηματικά Πρότυπα Γυμνάσια 2024 Θέματα –
Για ΟΛΑ τα νεότερα για τα Αποτελέσματα των Πρότυπων Γυμνασίων δείτε εδώ:
Αποτελέσματα Πρότυπων Σχολείων 2024
Προσοχή! Δείτε τις διευκρινήσεις που δόθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας μετά τα προβλήματα που προέκυψαν με τα θέματα εξετάσεων:
Δείτε τις Διευκρινήσεις
Σχολιασμός
Δείτε τα σχόλια και σχολιάστε ελεύθερα (στο τέλος της σελίδας)
Δείτε ακόμη:
Πρότυπα – Πειραματικά Σχολεία ΟΛΑ τα Θέματα & Απαντήσεις
Πρότυπα Λύκεια ΟΛΑ τα Θέματα & Απαντήσεις
Πρότυπα Γυμνάσια ΟΛΑ τα Θέματα & Απαντήσεις
______________________________________________________
Πρότυπα – Πειραματικά Σχολεία ΟΛΑ τα Θέματα & Απαντήσεις
______________________________________________________
Απαράδεκτο! Στις ερωτήσεις 4, 9, 15 και 23 υπάρχουν λάθη.
4: κατήργησε και όχι κατάργησε
9: Αγωνία>αγών>άγω
15. Στο Α : Δεν αναφέρεται ότι ήταν μουσικοί.
23. ε – κτρο – χι – ά – ζω
Κοινοποιήστε το παντού!
Σε ποια θεωρία στηρίζεστε και δεν συλλαβιζετε το σύνθετο ρήμα;
Κανόνες συλλαβισμού :
Τρία ή περισσότερα σύμφωνα ανάμεσα σε δύο φωνήεντα συλλαβίζονται με το ακόλου-
θο φωνήεν μόνο όταν αρχίζει ελληνική λέξη με τουλάχιστον τα δύο πρώτα από αυτά.
Π.χ. α-στράφτω (στ → στέγη), σφυρί-χτρα (χτ → χτίζω)
Διαφορετικά χωρίζονται: το πρώτο πάει με το φωνήεν που προηγείται και τα υπόλοιπα
με το φωνήεν που ακολουθεί.
Π.χ. άν-θρωπος
ΚΑΝΟΝΑΣ 4
Τρία ή περισσότερα σύμφωνα ανάμεσα σε δύο φωνήεντα συλλαβίζονται με το ακόλου-
θο φωνήεν μόνο όταν αρχίζει ελληνική λέξη με τουλάχιστον τα δύο πρώτα από αυτά.
Π.χ. α-στράφτω (στ → στέγη), σφυρί-χτρα (χτ → χτίζω)
Διαφορετικά χωρίζονται: το πρώτο πάει με το φωνήεν που προηγείται και τα υπόλοιπα
με το φωνήεν που ακολουθεί.
Π.χ. άν-θρωπος
Εάν υπάρχουν τρία σύμφωνα κοιτάμε και πάλι αν αρχίζει λέξη από τα δύο πρώτα. Επομένως αφού υπάρχει λέξη από κτ δε χωρίζεται, δηλαδή : ε-κτρο-χι-α-ζω
Είστε απολύτως ανίκανοι. Εκτός του γεγονότος ότι τα θέματα που βάλατε ήταν λανθασμένα, η ανακοίνωση που αναρτήσατε δείχνει την ακόμη μεγαλύτερη ανικανότητα σας να αποδώσετε τουλάχιστον δικαιοσύνη στους μαθητές. Η αδελφή μου που σπατάλησε τόσο χρόνο σε αυτές τις ερωτήσεις και τελικά τις είχε σωστές σύμφωνα με την κρίση σας πως θα ανταμηφθει όταν θα μετρηθούν από όλους τους μαθητές σωστές; Δεν καταλάβαινετε ότι με τον τρόπο αυτό χαντακώνονται οι μαθητές που τις είχαν «σωστές» και αυτοί που δεν τις είχαν ανεβαίνουν έξι μονάδες; Ποιος ο λόγος να παίζεται με την ψυχολογία μαθητών 12 χρόνων που τόσο προσπάθησαν; Από τη στιγμή που είστε ανίκανοι να βγάλετε θέματα δημοτικού ας ακυρώσετε αυτές τις ερωτήσεις και οι μαθητές να κριθούν με άριστα το 94. Και δε θίγω και το γεγονός ότι και άλλες ερωτήσεις σας είχαν αστοχίες.
Συμφωνώ απόλυτα! Είναι σωστό να υπάρχει δικαίωση αλλά ποια θα είναι η δικαιωση για τα παιδιά που απάντησαν σωστά? Όλο απαράδεκτο. Το παιδί μου κι άλλα 9.600 πάλεψαν 11 μήνες με υπερπροσπαθεια προσδοκώντας σε κάτι που τους γκρέμισαν σε 2.5 ώρες. Αίσχος!!!!
Το πιο εύστοχο σχόλιο που διάβασα. Και οι ίδιοι οι γονείς που διαμαρτυρήθηκαν θα το βρουν μπροστά τους, γιατί θα ανέβουν οι βάσεις των σχολείων αφού πήραν όλοι τους βαθμούς κ θα παραπονιούνται μετά για τις ισοβαθμίες. Εύχομαι καλή επιτυχία στην αδερφή σας!!!
Δεν έχει διαφορά η ακύρωση των ερωτήσεων με το να τις πάρει σωστές για όλους. Αν τις πάρει για όλους σωστές, ανεβαίνουν 6 μονάδες οι άλλοι σε σχέση με την αδελφή σας, ενώ αν ακυρωθούν θα κατέβει 6 βαθμούς η αδελφή σας οπότε το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Επίσης, αν και καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σας μιας και χάνει ενα σημαντικό πλεονέκτημα η αδελφή σας, το ότι είχε σωστές τις απαντήσεις δεν οφείλεται στο ότι σπατάλησε περισσοτερο χρόνο, αλλά απλά ήταν “τυχερή” μιας και επέλεξε τις ίδιες απάντησεις με την επιστροπή, που όμως ήταν λάθος.
Ακριβως. Εχει κολησει το μυαλο τους οτι απαντησαν σωστα ενω ηταν η απαντηση λαθος. Π.χ. Αγωνια
Κάνετε λαθος σε αυτό που λέτε όσον αφορά τη βαθμολογία, καθως ναι μεν θα αφαιρεθούν οι σωστες απαντησεις της αδελφής μου, αλλά ταυτόχρονα μειώνονται και οι συνολικές ερωτήσεις (δηλαδή αν ένα παιδι έχει 20/25 και οι τρεις ερωτήσεις που έχει σωστές ακυρωθούν για όλους τότε το ποσοστό θα είναι 17/22 και είναι δίκαιο για όλους). Σχετικά με την «τύχη» της αδελφής μου, πρώτον ναι μπορεί απλώς να στάθηκε όντως πιο τυχερή όπως και αλλά παιδιά σε κάθε εξέταση, αλλά εκτός αυτού θέλω να σας ενημερώσω ότι παρά το γεγονός ότι τα ερωτήματα ήταν λανθασμένα σίγουρα κάποιες απαντησεις ήταν προφανώς λάθος ενώ άλλες πλησίαζαν το σωστό. Επίσης σε μια από τις τρεις δεν υπάρχει λάθος, αλλά δυο σωστές απαντήσεις, επομένως καταλαβαίνετε ότι δεν πρόκειται για θέμα τύχης, αλλά διαβάσματος.
Σενάριο υποθετικό. Εγώ έγραψα 3 λάθη στα θέματα που συζητάμε και η αδερφή σου 3 λάθη σε άλλα θέματα ενώ έχει δώσει σωστά τα εν λόγω 3. Είμαστε 22 στα 25 και οι δύο .Εάν ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ τα εν λόγω θέματα εγώ πάω 22 στα 22 και η αδερφή σου 19 στα 22 και ξαφνικά την περνάω. Δεν είναι λύση να αφαιρεθούν τα εν λόγω θέματα. Όπως επίσης δεν είναι λύση αυτή να θεωρηθούν όλες οι απαντήσεις σωστές. Δημιουργούν τριβές μεταξύ των γονιών και των παιδιών. Όσον αφορά την ‘τυχη’ που λέει ένας σχολιαστής θα ήθελα να επισημάνω ότι το ίδιο μπορεί να επικαλεστεί και κάποιος άλλος για τα υπόλοιπα θέματα ότι δηλαδή κάποια μπορεί ένα παιδί να τα έπαιξε Λόττο και να ήταν τυχερο. Για αυτό τον λόγο ΔΕΝ πρέπει να μπαίνουν τόσο λίγες ερωτήσεις σε θέματα multiple γιατί αυξάνει η περίπτωση της τύχης. Στο εξωτερικό σε εξετάσεις με multiple βάζουν πολλές ερωτήσεις (έχω δεί μέχρι και της τάξεως των 500 σε μαθήματα πανεπιστημίου) ούτως ώστε να ελαττωθεί η πιθανότητα του Λόττο εάν καταλαβαίνετε τι εννοώ. Η μόνη σωστή και δίκαιη λύση σε αυτό το πρόβλημα με τις εξετάσεις αυτές είναι ΑΚΎΡΩΣΗ των 3 θεμάτων και να ξαναπανε τα παιδιά να δώσουν ένα 10λεπτο 15λεπτο 3 ΝΕΑ θέματα και τέλος. Καλή συνέχεια σε όλους
Απάντηση στο σχόλιο του Wolverine:
Στο παράδειγμα σας, αρχικά είχατε και οι δυο 22/25. Αν αφαιρέσουν τα 3 θέματα εσείς θα έχετε 22/22 και η κοπέλα 19/22, ενώ αν τα πάρουν σωστά και τα 3, εσείς θα έχετε 22/25 και η κοπέλα 22/25. Και στις 2 περιπτώσεις θα έχετε 3 σωστές απαντήσεις περισσότερες. Γι’αυτό είπα ότι δεν έχει διαφορά.
Σχετικά με την τύχη, για να γίνω πιο κατανοητός θα χρησιμοποιήσω κι εγώ ενα παράδειγμα. Σε παρόμοιο διαγωνισμό που όμως οι ερωτήσεις θα είχαν ξεκάθαρες απαντήσεις, ένας άριστα προετοιμασμένος μαθητής θα έπαιρνε ~100 ενώ ενας μέτριος ~60-70, ακομα και αν απαντούσε όσες δεν ήξερε στην τύχη. Αν όμως οι απαντήσεις ήταν λάθος θα ξεκινουσαν και οι 2 απο το ίδιο σημείο και οι πιθανότητες να είχε γραψει ο μετριος μαθητης καλύτερα απο τον άριστο μοιρασμένες.
Τι θεματα ηταν αυτα; Προετοιμασμεμα διαβασμενα ηρεμα επιμελη παιδια δυσκολευτηκαν πολυ. Καθηγητες δυσκολευτηκαν πολυ. Ελεος. Ειμαι πολυ μικρα για να βιωνουν τετοια απορριψη εμω εχουν προσπαθησει
Τα κείμενα και οι ερωτήσεις λεξιλογίου δεν απευθύνονταν σε παιδιά έκτης δημοτικού. Κατανοητή η ανάγκη να επιλεχθούν μαθητές με ανώτερο γνωστικό επίπεδο όμως το μεγαλύτερο ποσοστό ερωτήσεων θα έπρεπε να αφορά συντακτικό,γραμματική και ερωτήσεις κατανόησης κειμένου. Ο,τι δηλαδή έχουν διδαχθεί. Αρχίζω να αμφιβάλλω για την καταλληλότητα και την επάρκεια της επιτροπής που επιλέγει τα θέματα…Για να μην αναφερθώ και εγώ στα λάθη που υπάρχουν!!! Λίγη προσοχή το ελάχιστο!!!!
Το 23 ήταν λάθος . Καλό είναι να μας πουν γιατί ήταν έτσι ο συλλαβισμός του εκτροχίαζε. Περιμένουμε διευκρινίσεις. Αν είναι στα Πρότυπα να μαθαίνουν κάτι λάθος καλύτερα να πάνε στα αλλά σχολεία .
Απαράδεκτο επίσης να βάζουν τόσο δύσκολα θέματα σε παιδιά δημοτικού.
Οι σύνθετες λέξεις
χωρίζονται στα συνθετικά τους μέρη, αν κατά τη σύνθεση δεν έχει αποβληθεί το τελικό φωνήεν του θέματος του α΄ συνθετικού·
π.χ. ἐξέρχομαι > από το πρώτο συνθετικό ἐξ, δεν έχει αποβληθεί το τελικό φωνήεν του θέματος, οπότε η λέξη χωρίζεται στα συνθετικά της: ἐξ-έρχομαι
συνάγω > από το πρώτο συνθετικό συν, δεν έχει αποβληθεί το τελικό φωνήεν του θέματος, οπότε η λέξη χωρίζεται στα συνθετικά της: συν-άγω
πηγή:https://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/syllaves.htm
Ο συλλαβισμός του εκτροχίαζε. Αν είναι στα Πρότυπα να μαθαίνουν κάτι λάθος καλύτερα να πάνε στα αλλά σχολεία .
Απαράδεκτο επίσης να βάζουν τόσο δύσκολα θέματα σε παιδιά δημοτικού.
Πρέπει να σας πω ότι όταν πάνε γυμνάσιο κ το συλλαβισουν ε-κτρο-χι-α-ζε θα τους το πάρουν λάθος, γιατί είναι λάθος.
9 & 23 λάθος διατύπωση της ερώτησης…το θέμα είναι τι θα κάνει η επιτροπή των εξετάσεων.. κανονικά θα πρέπει σε όλα τα παιδιά να θεωρθούν σωστές αυτές οι 2 ερωτήσεις
Αρκετά θέματα ήταν υπερβολικά δύσκολα και το κυριότερο δυσνόητα.
Στο 15, οποιοσδήποτε αναγνώστης, ακόμα και ενήλικας, θα ήταν μεταξύ των απαντήσεων Α και Δ, γιατί μόνο οι Β και Γ προκύπτουν σαφώς από το κείμενο. Και μάλιστα, η Α φαίνεται πιο πιθανή γιατί στο κείμενο λέει ρητά ότι αυτοί που χειρονομούσαν ήταν σε βάρκα (άρα μάλλον όχι μουσικοί) ενώ για την Δ δεν γνωρίζουμε απολύτως τίποτα (ο λόγος της επίσκεψης δεν διευκρινίζεται στο κείμενο, ούτε καν προκύπτει έμμεσα, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε).
Στα 5, 9, και 22, δεν μπορούν παιδιά σε αυτήν την ηλικία με αυτήν τη διδακτέα ύλη να ανταπεξέλθουν. Μπορούν ίσως να αποκλείσουν μία-δύο επιλογές, όχι να διαλέξουν τη σωστή.
Σε τέτοιες ερωτήσεις, οι περισσότεροι μαθητές θα επιλέξουν στην τύχη, με αποτέλεσμα καλά προετοιμασμένα παιδιά να αδικούνται. Ισχύει και αυτό που ανέφερε άλλος σχολιαστής παραπάνω, ότι έχει κακή επίδραση στην ψυχολογία ενός παιδιού σε αυτήν την ηλικία να προετοιμάζεται επαρκώς και να μη γράφει καλά, είναι πιο διαχειρίσιμο να γράφει καλά και να μην πετυχαίνει γιατί κάποιοι άλλοι έγραψαν ακόμα καλύτερα.
Στα μαθηματικά, πολλές μπερδεμένες διατυπώσεις και αχρείαστες δυσκολίες με δεκαδικούς αριθμούς (π.χ. 41, 42, 44).
“, ότι έχει κακή επίδραση στην ψυχολογία ενός παιδιού σε αυτήν την ηλικία να προετοιμάζεται επαρκώς και να μη γράφει καλά, είναι πιο διαχειρίσιμο να γράφει καλά και να μην πετυχαίνει γιατί κάποιοι άλλοι έγραψαν ακόμα καλύτερα.”
Αυτο που λετε ειναι το μεγαλυτερο εγκλημα που εκαναν. Αυτο ακριβως. Τα τσακισαν.
Θελουν να πληρωνουμε ιδιωτικη παιδεια . Ξεκαθαρα
Δεν τους ενδιαφερει ο κοπος των παιδιων ουτε η απαξιωση τους
Δεν ειναι δυνατον να τους «ξεφυγε» και να βαλαν «κατα λαθος» θεματα γυμνασιου και λυκειου(!!!) σε μαθητες Δημοτικου.
Θελουν να τσακισουν τα δημοσια σχολεια και μαζι τσακιζουν και τα παιδια που προσπαθησαν υπερβαλλοντας την ηλικια κ τις αντοχες τους. Αισχος
Υπάρχει εκτίμηση βάσεων; Εχει γίνει σφαγή. Καλά προετοιμασμένα παιδιά δεν ξέρουν αν πέρασαν
Τα θέματα ηταν απαιτητικά. Ακόμα και οι ενήλικες δυσκολεύτηκαν σε κάποιες ερωτησεις. Όμως αυτό ειναι το μοτιβο των εξετάσεων για τα προτυπα τα τελευταια χρόνια. Δεν ξέρω τι επιδιωκουν μέσα απο αυτό, το μονο που ξερω οτι τα παιδιά στην πρώτη τους αυτή δοκιμασία απογοητευονται και φυσικά αυτοι που βγαινουν κερισμένοι ειναι τα φροντιστήρια και οι ειδικοί εκδότες.
Το παιδί μου εδωσε πριν 2 χρόνια, με πολλή καλή προετοιμασία,.αλλά πέρα απο τα απαιτητικά θέματα και οι συνθηκες εξετάσεων δεν ευνοούν καθολου, οταν π.χ. τότε έπρεπε να περιμένουν τα θέματα απο τις 9.00 έως τις 11.15, καθισμένα στα έδρανα ενός αχανούς αμφιθεάτρου της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών (σε χώρο δηλαδή ξένο απο τα συνηθισμένα τους, σε έδρανα ετοιμόρροπα που τρίζουν). Απορώ αν έχουν κάποια ενσυναίσθηση οι άνθρωποι της διοικούσας επιτροπής και αν συνειδητοποιούν σε τι ηλικίες απευθύνονται.
Όσον αφορά τα λάθη στις απαντήσεις, μην μας κάνει εντύπωση, γνωρίζω απο πολλές πληροφορίες γονέων οτι οι καθηγητές στα πρότυπα αρκετές φορές διδάσκουν λάθη!
Στείλτε όλοι email στην επιτροπή προτύπων! Αλλιώς δεν θα γίνει τίποτα
Πρέπει όλοι να αντιδρασουμε
Ναι θα ιδρωσουν . Ποτε δεν εχουν κανει τιποτα. Ποτε. Πυτε γινεται να κοψουν επιλεκτικα απαντησεις, η αδικια μεταφερεται στα παιδια που τος απαντησαν σωστα. Δε διορθωνουμε το αδικο μεταφεροντας το αλλου.
Πέρα από τη δυσκολία των θεμάτων που ήταν αναμενόμενη, το χειρότερο ήταν ότι τους έδωσαν τα θέματα στις 10:38. Για 40 λεπτά τα παιδιά ήταν μόνα τους και απλώς περίμεναν μέσα στον άγχος και την κούραση της προετοιμασίας. Όταν έλαβαν τα θέματα ήταν ήδη εξαντλημένα και αυτό επηρέασε όπως ήταν αναμενόμενο τη συγκέντρωση και την απόδοσή τους. Τα παιδιά φέτος δεν εξετάστηκαν μόνο στις γνώσεις και στη διαχείριση του χρόνου τους αλλά και στο πόσο γερό νευρικό σύστημα έχουν.
Σωστά τα λέτε! Απάνθρωπες συνθήκες για τόσο μικρά παιδιά
Οι βασεις μετα απ αυτα θα μεινουν το ιδιο υψηλες αραγε;
Το λογικο θα ειναι να πεσουν λιγο οι βασεις. Ξερουμε κατι;
Πρέπει να δοθεί διευκρίνηση από τον αρμόδιο υπουργό για όλα αυτά που απασχολούν μαθητές και γονείς πριν βγουν τα αποτελέσματα των εξετάσεων.
Τι φαντάζεστε οτι θα πει, αν πει; Ποιον θα υποστηρίξει λέτε; Δηλαδή ας μην κοροιδευόμαστε και μεταξύ μας
Καλημέρα σας δεν θελω να σχολιάσω εαν τα θέματα ήταν βατά ή όχι εμένα το παιδί μου εγραψε παρα πολυ καλα αλλά όταν βγήκε έξω ήταν απογοητευμενο και σοκαρισμένο με την σχολή Ιωνιδειο παντου βρωμιά σπασμένα θρανία και πίνακες οι τουαλέτες σε άθλια κατάσταση το προαύλιο λες και προαυλιζονται φυλακισμένοι ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥΣ
Είναι ο λόγος που και το δικό μου το παιδί ενώ τα πήγε πολύ καλά στις εξετάσεις και ήθελε να πάει στο συγκεκριμένο σχολείο και τα έδωσε όλα για αυτό όλη τη χρονιά, μόλις αντίκρυσε την κατάσταση εντός έχει απογοητευτεί πλήρως, είναι σοκαρισμένος και δεν θέλει να πάει με τίποτα σε αυτές τις συνθήκες….. τί να του πω; ότι έχει άδικο που νιώθει ότι για 6 χρόνια θα είναι σε αυτό το αίσχος;;;; τί ΝΤΡΟΠΗ….
Και στο γυμνάσιο της Πλάκας, εκει να δείτε κατάαταση σχολειου απαράδεκτη. Λες και βρισκόμαστε στον μεσαίωνα. Η εικόνα τους δεν συνάδει με τη φήμη των σχολείων αυτών. Πριν ενάμιση χρόνο είχε υποχωρήσει ένα μεγάλο κομμάτι της εσωτερικής εισόδου του σχολειου που οδηγει στις τάξεις! Πώς δεν χτύπησε κάποιο παιδί!
Μπορείτε απλά να μην το στείλετε αν δεν σας αρέσει.
Είναι προφανές ότι όλο αυτό γίνεται για χατίρι των ιδιωτικών σχολείων και κατόπιν ιδιωτικών πανεπιστημίων. Οταν έχεις δύο κατηγορίες σχολείων και σχολών, όπου στις μεν μπαίνεις με μια δύσκολη, εργώδη και ανταγωνιστική διαδικασία και στις δε απλώς καταβάλλοντας τα δίδακτρα, δύσκολα θα θεωρηθούν μεταξύ τους ισότιμες. Από τη στιγμή που τα ξένα ιδιωτικά μαγαζιά και αργότερα σούπερ μάρκετ πτυχίων ανοίγουν μαγαζιά στην Ελλάδα, ήταν θέμα κοινής λογικής να σκεφτεί κάποιος ότι το σύστημα θα αλλάξει. Τι κάνουν λοιπόν: εισάγουν στη διαδικασία πίστες, που για να τις περάσει κανείς θα χρειαστεί να κάνει φροντιστήρια από την 5η Δημοτικού και μετά εξετάζεται εκτός ύλης. Οχι, δεν αρκεί το διάβασμα και η προετοιμασία για όλα. Το ψάρι βρωμάει απ το κεφάλι.
Διαβάζω όλες αυτές τις μέρες αυτά που δικαίως γράφονται.
Έψαξα λοιπόν το θέμα και τι μπορούμε να κάνουμε.
Λοιπόν…
Μετά από επικοινωνία που είχα ως γονιός με το υπουργείο και επίσημα και ανεπίσημα (με πανεπιστημιακούς που είναι μέλη επιτροπών διαχείρισης προτύπων και πειραματικών σχολείων στην Αθήνα και επαρχία), όλοι μου είπαν τα ίδια:
Οι επίσημες απαντήσεις τους στα επώνυμα ερωτήματα μου ήταν τα παρακάτω:
Δεν υφίσταται κανένα θέμα.
Δεν υπάρχει κανένα λάθος για αυτούς.
Η επιτροπή αποτελείται από πανεπιστημιακούς και το κάθε θέμα είναι σωστά τεκμηριωμένο.
Οι εξετάσεις έγιναν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, δόθηκαν οι λύσεις και αυτοματοποιημένα θα βγουν τα αποτελέσματα σύμφωνα με τις επιλογές του κάθε παιδιού.
Ακύρωση θέματος δεν προβλέπεται από τον νόμο και δεν θα γίνει
Να μετρήσουν περισσότερες απαντήσεις δεν προβλέπεται από τον νόμο και δεν θα γίνει.
Επανάληψη εξετάσεων δεν προβλέπεται από τον νόμο και δεν θα γίνει.
Το σύστημα δεν προβλέπει αναβαθμολόγηση και είναι πλήρως αυτοματοποιημένο στο έντυπο απαντήσεων και δεν επιτρέπει καμία παρέμβαση.
Επιμένοντας τους ρώτησα αν σκέφτονται έστω να κάνουν κάτι και μου απάντησαν ορθά κοφτά:
“Δεν θα υπάρξει καμία ενέργεια, ούτε καν σαν σκέψη δεν υπάρχει κάτι” μου είπαν χαρακτηριστικά!
Το μόνο που έμαθα (από μεγάλο φροντιστήριο των Αθηνών μέσα από φίλο γιατρό που είχε το παιδί τους εκεί επίσημα για προετοιμασία για τα πρότυπα)) είναι ότι θα πέσει η βάση εισαγωγής του τελευταίου μαθητή και στην Αθήνα. Ειδικά στα επαρχιακά πρότυπα γυμνάσια θα πέσει περισσότερο.
Μετά από όλα αυτά εγώ το μάζεψα το μυαλό μου.
Συνιστώ να κάνετε το ίδιο και εσείς.
Τίποτα δεν θα γίνει. Γιατί τίποτα δεν μπορεί να γίνει. Η διαδικασία είναι 100% νομικά κατοχυρωμένη.
ΣΥΝΙΣΤΩ επίσης, να αφήσουμε τα παιδιά μας να ηρεμήσουν, ΕΠΕΙΔΗ είναι 12χρονα και ήδη πέρασαν αρκετό άγχος αρκετά από αυτά.
Εύχομαι σε όλους καλά αποτελέσματα στα παιδιά μας αλλά πάνω από όλα εύχομαι καλή ζωή στα παιδάκια μας και να μπουν στην Β/θμια εκπαίδευση με υγεία και χαρά.
Καλό καλοκαίρι!
Το σωστο ειναι να μην κανουν τα κακα χειροτερα. Ελπιζω να ισχυουν τα οσα λετε γιατι ολος ο τυπος αναφερει οτι η επιτροπη μιλα για ακυρωση ερωτησεων
Ολα τα ειδησεογραφικα…
Εμπιστες οι απαντησεις τους!!! Μεσα σε ολα:
“Ακύρωση θέματος δεν προβλέπεται από τον νόμο και δεν θα γίνει”
Εγινε για 3 θεματα
“Δεν υπάρχει κανένα λάθος για αυτούς.”
Βγηκε ανακοινωση για λαθη σε 3 θεματα
“Να μετρήσουν περισσότερες απαντήσεις δεν προβλέπεται από τον νόμο και δεν θα γίνει.”
– Σε 3 θεματα θα θεωρησουν σωστες ολες τις απαντησεις!!!
“Το σύστημα δεν προβλέπει αναβαθμολόγηση και είναι πλήρως αυτοματοποιημένο στο έντυπο απαντήσεων και δεν επιτρέπει καμία παρέμβαση.”
– Το συστημα θα δεχτει παρεμβαση εκτος αν βγαλουν τα αποτελεσματα χειροκινητα
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. Συμφωνα με τη λογικη των παραπανω για τους νομους, το μονο που μενει ειναι να ανακοινωσουν επαναληψη των εξετασεων. Σε ολα τα άλλα εγιναν τα αντιθετα
Ειναι 100% παρανομοι και δεν θ ανοιξει και ρουθουνι. 41 τακατο
Αυτό που καταλαβαίνουν πολλοί είναι ότι δίνοντας τρεις ερωτήσεις ως σωστές σε όλους, δεν αλλάζει απολύτως τίποτα. Όλοι ξεκινούν απλά από το +6. Κάνοντας το αυτό γλιτώνουν απλά την γκρίνια από τους γονείς. Το ποιοι θα εισαχθούν δεν αλλάζει καθόλου.
Δεν αλλάζει σε σχέση με το να αφαιρούσαν τις ερωτήσεις από τη βαθμολογία. Αλλάζει πολύ σε σχέση με άλλες λύσεις σύμφωνες με την κοινή λογική (π.χ. μόνο η Α και η Δ σωστές στην ερώτηση 15).
Κακώς, πολύ κακώς έγιναν τα λάθη, και κακώς οι άνθρωποι αυτοί είναι ακόμα στις θέσεις τους. Αλλά η απόφαση που πάρθηκε είναι ακόμα χειρότερη
Διευκρινίσεις σχετικά με τα θέματα εοελληνικής Γλώσσας για την εισαγωγή στα Πρότυπα και Εκκλησιαστικά Γυμνάσια
Σχετικά με τα ερωτήματα που έχουν τεθεί για τα θέματα της εοελληνικής Γλώσσας στις εξετάσεις εισαγωγής στα Πρότυπα Γυμνάσια, η Διοικούσα Επιτροπή Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων ενημερώνει ότι :
Οι ερωτήσεις τέσσερα (4), δέκα (10), ένδεκα (11), είκοσι (20) και είκοσι πέντε (25) είναι διατυπωμένες ορθά και δεν επιδέχονται αμφισβήτηση ως προς τη σαφήνειά τους.
Στην ερώτηση τέσσερα (4) ζητείται η σημασιολογική διάκριση των προτεινόμενων ρημάτων που δεν επηρεάζεται από τον γραμματικό τύπο. Ο τύπος οριστικής αορίστου «κατάργησε» είναι δόκιμος στα νέα ελληνικά.
Στην ερώτηση δέκα (10) ζητήθηκε συνώνυμο της λέξης «συμβολή» έτσι όπως αυτή εμφανίζεται στη ροή του κειμένου. Όπως προκύπτει από τα συμφραζόμενα, αποφασιστική ήταν η «βοήθεια» του Βικέλα, δηλαδή η συνεισφορά του στην αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων.
Στην ερώτηση ένδεκα (11) ζητείται ποια από τις διαθέσιμες επιλογές δε δηλώνει σκοπό στο πλαίσιο των συμφραζομένων του κειμένου.
Ορθή απάντηση είναι η επιλογή «Δ.», που είναι βουλητική πρόταση.
Οι βουλητικές προτάσεις διακρίνονται από τις τελικές και δεν εκφράζουν σκοπό.
Στην ερώτηση είκοσι (20) δε ζητήθηκε σημασιολογική διάκρισημεταξύ των ρημάτων χαιρετώ και χαιρετίζω. Στην ερώτηση δόθηκε ο τύπος «χαιρετούσαν», που σύμφωνα με τη σχολική γραμματική ανήκει στη δεύτερη συζυγία και έχει τύπο συνοπτικής προστακτικής «χαιρετήστε», ενώ ο τύπος «χαιρετίστε» ανήκει μόνο σε ρήμα πρώτης συζυγίας.
Στην ερώτηση είκοσι πέντε (25) η ορθή απάντηση είναι η «Γ.». Η εικόνα υπάρχει μέσα στην πρόταση που δόθηκε και διδάσκεται τόσο στο σχολικό βιβλίο της γλώσσας της Στ’ Δημοτικού όσο και στο ανθολόγιο της λογοτεχνίας (ενδεικτικά: Γιάννης Ρίτσος, “Πρωινό άστρο”, ερώτηση 1 στο Ανθολόγιο- ενότητα 3 σχολικού βιβλίου γλώσσας Στ’ Δημοτικού, Γιάννης Ρίτσος, “Η τελευταία Π.Α.εκατονταετία”, ερώτηση 2). Η διατυπωθείσα άποψη ότι η εικόνα δεν αποτελεί σχήμα λόγου, αποκλείει την επιλογή «Δ.» ως ορθή απάντηση.
Η επιτροπή διευκρινίζει επίσης ότι στις ερωτήσεις εννέα (9), δεκαπέντε (15) και είκοσι τρία (23), είτε λόγω αστοχιών στη διατύπωση είτε εξαιτίας περισσοτέρων από μια σωστών επιλογών, όλες οι απαντήσεις επί των ανωτέρω ερωτήσεων θα βαθμολογηθούν ως ορθές.
Τονίζουμε ότι οι υποψήφιοι για τα Πρότυπα Γυμνάσια βαθμολογούνται με τρόπο αντικειμενικό και αμερόληπτο, ο οποίος ανταμείβει τους κόπους και τις προσπάθειες των ίδιων και των οικογενειών τους.
Ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Π.Π.Σ. αθ. Γεώργιος Τόμπρας
Όπως καταλαβαίνετε η ανακοίνωση σας αυτή είναι ανυπόστατη και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την τελευταία παράγραφο σας. Όχι μόνο δεν είναι δίκαιη για τους μαθητές, αλλα καθίσταται απολύτως άδικη για τα παιδιά που τις είχαν σωστές σύμφωνα με τη δίκη σας κρίση. Εκτός αυτού η απόφαση αυτή δεν αναιρεί το χρόνο και την προσπάθεια που κατέβαλαν όλοι οι μαθητές προκειμένου να βρουν τη σωστή απάντηση, η οποία τελικά δεν υπήρχε, χάνοντας έτσι χρόνο από τα παρακάτω ερωτήματα. Επίσης για τα λάθη που έχουν γίνει στα μαθηματικά (46,49)τι έχετε να πείτε; Περιμένουμε την ανακοίνωση σας!
Επειδη μαλλον δεν το καταλαβατε, εμεις εδω ολοι ΜΕΤΑΦΕΡΑΜΕ την απαντηση του Υπουργειου. Στην ιδια θεση με σας ειμαστε, γονεις ειμαστε!
Έχετε καταλάβει τι αδικία έχετε κάνει στα παιδιά που απάντησαν σωστά, σύμφωνα με τη δίκη σας κρίση; Τους αφαιρείτε ουσιαστικά έξι μονάδες και την ευκαιρία να μπουν στο σχολείο. Το θεωρείτε σωστό να παίζεται με την ψυχολογία των παιδιών; Σε αυτά τα παιδιά τι διευκρινιστική απόφαση θα βγάλετε κύριε Τορμπα;
Οπότε τώρα τι κάνουμε μετά από αυτή την απαράδεκτη ανακοίνωση? Ομαδική αγωγή?
Φυσικά και αυτό τους χρειάζεται. Τα άτομα είναι ανίκανα τόσο να βγάλουν σωστά θέματα δημοτικού, όσο και να διορθώσουν το λάθος τους, λαμβάνοντας μια απόφαση δίκαιη για όλους τους μαθητές.
Βγάλατε αυτήν τη γελοία ανακοίνωση στην οποία αναφέρετε ότι οι λανθασμένες ερωτήσεις στη γλώσσα θα πιαστούν (αδίκως) από όλους του διαγωνιζόμενους σωστές. Για τα μαθηματικά όμως τι έχετε να μας πείτε; Το 46 από κοινή λογική, κάνοντας ομώνυμα τα κλάσματα είναι φανερό ότι το άθροισα της απόστασης που έχει διανύσει ο Κώστας με την απόσταση που απέχουν τα δυο παιδια μεταξύ τους είναι μεγαλύτερο από ολόκληρη τη διαδρομή! Πως λοιπόν τα παιδιά καλούνται να βρουν την απόσταση που έχει διανύσει το δεύτερο παιδι; Εσεις και η επιτροπή που το έβαλε μπορείτε να το λύσετε κύριε Τορμπα; Απαιτούμε λοιπόν να ανακοινώσετε και στα μαθηματικά διευκρινίσεις, όπως και στη γλώσσα!
Απλά το ένα πέρασε το άλλο.
Διορθώσατε την ανικανότητα σας με αδικία !
Ορίσατε επιτροπη από ανίικανους να βγάλουν θέματα ,
εν συνέχεια τους αναθέσατε να διορθώσουν την ανικανότητα τους με αδικία .
Τελικά δεν είναι σίγουρος σε τι είστε πιο ανίκανοι να βγάλετε σωστά θέματα η να διορθώσετε ότι κάνατε.
ειχατε την εντυπωση οτι αυτοι που ψηφισατε ειναι πατριωτες, δικαιοι σωστοι και ηθικοι. ΣΟΚ
Με την ανακοίνωση αυτή αρκούνται οι μαθητές που τα είχαν σωστά σύμφωνα με τις πρώτες λύσεις κ είναι στο όριο για να περάσουν. Για όσους εχουν απόσταση από τη βάση δεν αλλάζει κάτι. Επίσης όσοι διαμαρτυρήθηκαν θα το βρουν μπροστά τους γιατί θα γίνει χαμός από τις ισοβαθμίες κ τελικά θα επιλεγούν άδικα μέσω της απόδοσης της σειράς που έχει ήδη γίνει. Όσοι είναι ψηλά δεν χρειάζεται να ανησυχούν. Οι βάσεις προφανώς κ θα ανέβουν τώρα με το +6
Απο παντου ξεπηδουν φωστηρες και θεοι, κατηγορειτε για αδικια και αναστατωση ενω εσεις αναστατωνετε χειροτερα τους παντες. Με οποιους γονεις και να εχω μιλησει, εχει γινει σφαγη. Γιατι δεν ειναι μονο η γλωσσα ειναι και τα μαθηματικα που ειχαν αστοχιες και ηταν απαιτηικα και εξαντλησαν και τον χρονο των παιδιων και τις αντοχες τους. δεν ειναι ΣΥΝ ΕΞΙ ΚΑΙ ΠΛΗΝ 6 η βαθμολογηση, απλως οσοι τα ειχαν ΛΑΘΟΣ σαν ΣΩΣΤΑ, τωρα κατοχυρωθηκαν ΛΑΘΟΣ. Και αυτο ειναι αποκατασταση αδικιας. Οι υπολοιπες μοιραστηκαν εξισου
Κληρονομικό χάρισμα, να υποθέσω. Πείτε μου και 6 αριθμούς λοτο
ο,τι να ναι λέτε και με απόλυτο τρόπο κιόλας. Εμ βέβαια, σ αυτή τη χώρα όλοι.
Μα εννοείται οτι οι βάσεις θα είναι πιο υψηλές τώρα που δίνονται σε όλους οι ερωτήσεις. Είναι απλή λογική και όσοι είναι εκπαιδευτικοί κ ασχολούνται με εξετάσεις, το κατανοούν. Οι άλλοι νομίζω απλά εθελοτυφλούν.
Τεράστια αδικία για τα παιδιά που έχουν απαντήσει τις 3 αυτές ερωτήσεις σωστά !! Η κόρη μου τις απάντησε όχι στην τύχη αλλά γιατί σπατάλησε χρόνο διαβάζοντας ξανά και ξανά το κείμενο και επιλέγοντας την απάντηση που πλησίαζε περισσότερο στο ορθό . Είναι σαν να της αφαιρούν 6 μονάδες από το πουθενά . Εφόσον έχουν γίνει αυτά τα λάθη ,από την στιγμή που έπηρεαζουν όλους το ίδιο ,έπρεπε να αφήσουν τα πράγματα ως έχουν και κατά συνέπεια αν οι περισσότεροι έχουν απαντήσει λανθασμένα να πέσουν όπως είναι λογικό οι βάσεις και να να αδικηθούν όλοι το ίδιο .
Συμφωνω πολυ. Αλλα δεν τους ενδιαφερουν τα παιδια, μονο το πολιτικο κοστος
Καταρχάς θα ήθελα να επισημάνω ότι το να τσακωνεστε σαν γονείς μεταξύ σας δεν έχει νόημα. Χειρότερα τα κάνετε τα πράγματα παρά βοηθάτε. Όσον αφορά το θέμα με τα 3 λάθη/σωστά το καλύτερο που θα ήταν να γίνει είναι ξανά εξετάσεις για 15 λεπτά με 3 θέματα να πάνε τα παιδιά να δώσουν και να ακυρώσουν τα 3 θέματα από αυτά που έγινε ο κακός χαμός. Το να μετρήσουν σωστά για όλους η να τις αφαιρέσουν από τα θέματα που λέει και μία φίλη δεν διορθώνει τίποτα. Τα κάνει χειρότερα τα πράγματα. Ένα άλλο θέμα που θα ήθελα να θίξω και το οποίο λίγοι το λένε είναι ότι ρε σεις εντάξει είναι γενικά θέματα αυτά που βάζουν? Πραγματικά θέλουν να δουν αν έχει διαβάσει κάποιο παιδί και έχει κατανοήσει την γλώσσα και την αριθμητική ή απλά βάζουν σπαζοκεφαλιες . Ανακοίνωση του τύπου ‘απαιτητικα’ θέματα δεν είναι σοβαρή ανακοίνωση. Απαιτητικά είναι να θέλουν από ένα παιδί να έχει κατανοήσει την ουσία και όχι να πρέπει να σπάσει το κεφάλι του τι εννοεί ο ποιητής στις ερωτήσεις. Επίσης το όλο αυτό σύστημα με τα multiple δείχνει πόσο κακή αντιγραφή από το εξωτερικό έχει γίνει. 25 συν 25 ερωτήσεις δεν λένε απολύτως τίποτα εάν έχει διαβάσει κάποιος και έχει κατανοήσει. Τέλος πάντων θα πρότεινα στην επιτροπή που βγάζει τα θέματα να συνειδητοποιήσει ότι απευθύνεται σε 12 ετών εξεταζόμενους αφενός και αφετέρου ίσως θα έπρεπε να επανεξετάσει το όλο σύστημα εξετάσεων για τα πρότυπα ως προς τον τρόπο εξέτασης. Καλή συνέχεια σε όλους εύχομαι και ΥΠΟΜΟΝΗ
Και ο θεσμός αυτός αρχίζει να φθίνει, οπως φθινουν οι περισσότεροι θεσμοί στη χώρα μας!
Μιλάω ως γονέας που παρακολουθω το θεμα, χωρις να εχει δωσει το παιδί μου φέτος, καθως ειναι μικρότερο σε ηλικία.
Αντικειμενικά δεν θα έπρεπε αυτες οι ερωτησεις να θωρηθούν σωστές για όλους. Αυτο ειναι άδικο για τα παιιδιά που εχασαν χρονο να προσπαθησουν να πλησιάσουν την ορθη απάντηση.
Ως μέση λύση, θα έπρεπε να θεωρηθούν σωστές μονο οι απαντήσεις που ηταν μεταξύ των δυο επικρατέστερων.
Η άνοδος των βάσεων θα ειναι δεδομένη.
Η πλειοψηφια δεν εγραψε οσο αξιζε να γραψει. Με η χωρις τις 6 μοναδες. Αρα σταματηστε τη μπουρδολογια και τις προτασεις λες και ειστε ειδημονες και ηρεμηστε επιτελους μπας και ηρεμησουν επιτελους και τα παιδια σας
Υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πότε θα βγουν τα αποτελέσματα τώρα με τις αλλαγές αυτές; θα έχουμε καθυστέρηση;
Παιδιά το να δωσουν τις ερωτησεις εφοσον ειναι διατυπωμένες λάθος, ειναι λογικό. Και εμενα το δικο μου παιδι απαντησε καποιες απο αυτές ως σωστές γιατι ειχε εκπαιδευτει στο να πηγαινει στο πιο κοντινο. Το οτι δινουν τις ερωτησεις για ολους ευνοει τα παιδια που ειναι καλοί στα μαθηματικά. Και αυτο ισως ειναι το λιγότερο κακό από αλλες επιλογές που θα μπορούσαν να κάνουν. Πρέπει να βαθμολογειται η κριτική και η σκέψη, όχι η λογοτεχνία. 99/100 νομπελιστες ιστορικά δεν ξέραν να γράψουν το ονομά τους σωστά. Κανονικά στις εξετάσεις αυτές θα πρέπει αντι για τη γλώσσα να έχουν ερωτήσει κρισης σε προβλήματα λογικής. Όχι αν έκανες άλλη μια παπαγαλία. Ούτε αν κάποιος σού έδειξε περισσοτερα θεματα μαθηματικων και ειχες προετοιμαστεί. Παπαγαλιζουμε αντι να σκεφτομαστε. Αν δώσεις τα θεματα σε φιλολογους οι μισοι θα κοπούν.
Τώρα, οι θέσεις θα γεμισουν ακομα και αν όλοι γράψουν μηδέν. Κίνδυνος για περισσοτερες ισοβαθμιες υπάρχει.
Το να απαξιωνετε τη γλωσσα τη λογοτεχνια, τη γραμματικη , το συντακτικο και τη σκεψη που απτεται της φιλοσοφιας και της γνωσης της γλωσσας δε σας καθιστα καλυτερο μαθηματικο, σας καθιστα χειροτερο επαγγελματια σ ο,τι κανετε και ημιμαθη.
Για ΟΛΑ τα νεότερα για τα Αποτελέσματα των Πρότυπων Γυμνασίων δείτε εδώ:
Αποτελέσματα Πρότυπων Σχολείων 2024
https://www.panellinies.net/apotelesmata-protypa-2024/
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΙΚΗ
Οι βάσεις θ ανέβουν αν έχουν πάει καλά στα υπόλοιπα πάρα πολλά παιδιά. Ξέρω πως δεν ισχύει. Οπότε καλύτερα να το απεύχεστε και σεις αντι να προσθέτετε ακόμη μια κραυγή στην ήδη υπάρχουσα τρέλα
Pasiopoulο
23 Μάιος 2024 00:11
Τελικά θα μας πει κάποιος πόσο θά πέσουν οι βάσεις Αθήνα καί επαρχία , έστω μία εκτίμηση… εγώ πιστεύω όλα έγιναν γιατί οι βάσεις έπιασαν ταβάνι πέρυσι καί πρέπει να πέσουν για τους επόμενους πού έρχονται του χρόνου νά διαγωνιστούν…
Γιατί νομίζετε ότι θα πέσουν οι βάσεις; Με τις διορθώσεις που έγιναν (+6) για όλους τους μαθητές, πιστεύω ότι θα είναι αν όχι ανεβασμένες τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα.
Δεν πηραν ολοι +6 ευτυχως που δεν δινατε εσεις αυτα τα μαθηματικα
Όλοι πήρανε 6 βαθμούς και σε αυτούς θα προστεθούν οι σωστές απαντήσεις επί 2. Ρωτήστε το μικρό που έδωσε να σας το εξηγήσει .
Α καλα πολυ υψηλο επιπεδο βλεπω.
Κλαίω από τα γέλια με την απάντηση, μπράβο, ευθυμήσαμε και λίγο!
Δεν πηραν όλοι +6.Εμενα ο γιος μου πήρε +2 γιατί τις άλλες τις είχε σωστές.
Και το παιδι μου. Κι ο αλλος λεει +6 και +2 και αηδιες
Πραγματικα αποτω
Η αρχική ερώτηση που έγινε ήταν για το που θα κυμανθούν οι βάσεις φέτος.
Απάντησα ότι η επιτροπή με την απόφαση της (δίκαιη ή άδικη) δίνει 6 μονάδες σε ΟΛΟΥΣ. Δηλαδή η βαθμολογία αρχίζει από το 6 και όχι από το μηδέν όπως τις προηγούμενες χρονιές! Λόγω της απόφασης αυτής (επαναλαμβάνω ότι δεν συμφωνώ με την απόφαση) θεωρώ ότι οι βάσεις εισαγωγής θα κυμανθούν τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα με τις περσινές.
Λέτε τα αυτονόητα αγαπητέ Demis. Χαρά στο κουράγιο σας που διευκρινίζετε….
Ενημερωνω οτι εμαθα πως βγαινουν την τεταρτη. Ελπιζω αυτη τη φορα ν ανεβει το σχολιο. Δεν πειραζει που το μαθε απο αλλο σαιτ, ενημερωστε τον κοσμο!
Δεν αρκεί να βαφτίσεις ένα σχολείο ως Πρότυπο. Πρέπει και να το υποστηρίξεις.
Πατε σε ολα τα φορουμ και γραφετε παντου τα ιδια copy paste. Εχετε κουρασει να προσπαθειτε να διαφημισετε τα ιδιωτικα, και ειναι και ματαιο γιατι η κυβερνηση ηδη το κανει πολυ καλα, σαμποταροντας τα δημοσια, ειδικα τα προτυπα. Μην κουραζεστε αδικα, εσεις και τα αυξημενα σας προσοντα. Καλη συνεχεια στη ζωη σας
Απάντηση στον Γιώργο…
Εγώ έχω λάθος στις ερωτήσεις 1 2 3
Εσύ έχεις λάθος στις ερωτήσεις 9 15 23
Έχουμε και οι δύο 22/25
ΑΦΑΙΡΟΥΝ τις 9 15 23 μένουν 22 ερωτήσεις
Αυτόματα εγώ έχω την 1 2 3 ΛΑΘΟΣ και πάω στα 19/22 και εσύ έχεις 22 σωστές και έχεις 22/22
ΔΙΝΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΈΔΩΣΕΣ στις 9 15 23 οπότε εγώ παραμένω στα 22/25 με τα λάθη που έχω στις 1 2 3 κι ΕΣΥ που είχες λάθος τις 9 15 23 που εγώ ούτως η άλλως τις έχω σωστές πας 25/25 άρα με περνάς πάλι
Πιο κατανοητά δεν νομίζω ότι μπορώ να το πω. Καλή συνέχεια !!!
Αν κάοιος ειχε λαθος μονο αυτες που « ακυρωσαν» τοτε χαλαλι να του βαλουν και 200
Κοίτα μιλάω με ένα πιθανό σενάριο. Φυσικά οι συνδυασμοί είναι πάρα πολλοί. Το ουσιαστικό σε όλη αυτήν την υπόθεση είναι ότι τα έκαναν μπαχαλο. Όλοι δυσαρεστημένοι όλοι τσακωμενοι. Εμένα προσωπικά με εξοργίζει το γεγονός ότι συμπεριφέρθηκαν σε παιδιά 6ης δημοτικού απαξιωτικά και χωρίς κανένα σεβασμό. Όλοι κάνουμε λάθη δεν λέω ότι είμαστε τέλειοι αλλά σε ορισμένες καταστάσεις οφείλουμε να έχουμε ασφαλιστές δικλείδες ώστε η πιθανότητα λάθους να είναι όσον γίνεται πιο μικρή. Και ρωτάω εγώ. Είναι δυνατόν να μην είδε ούτε ένας μα ένας ότι η αγωνία για παράδειγμα είναι από το άγω? Εγώ σας λέω που είμαι άσχετος το γκουγκλαρα και το είδα. Ένας μα ένας δεν είδε ότι έβαλαν συλλαβισμό λέξεων με παλιό κανόνα που δεν ξέρω κάν αν ισχύει η δεν ισχύει η τι γίνεται σε τελική ανάλυση. Συμπεραίνω λοιπόν ότι όλα έγιναν στο πόδι πρόχειρα και τελευταία στιγμή. Δηλαδή εάν το 2024 δεν μπορούμε σε αυτή την χώρα να βάλουμε 50 θέματα εξετάσεων δημοτικού ε μετά τι να συζητήσουμε . Καλή συνέχεια να έχετε
Δεν τους ενδιαφερει. Η δημοσια παιδεια δεν τους ενδιαφερει. Το ειπαν καινοροεκλογικα, δεν το εκρυψαν, θελουν ιδιωτικη υγεια και παιδεια. Τοσο απλα
Δεν ξέρω τι τους ενδιαφέρει κι αν τους ενδιαφέρει. Τουλάχιστον πρέπει να είσαι σωστός όταν καλεισαι να εκτελέσεις μια εργασία. Ακόμα κι αν δεν τους ενδιαφέρει η δημόσια παιδεία οφείλουν να είναι σωστοί στην εργασία που τους ανατέθηκε δηλαδή να βγάλουν θέματα για εξετάσεις. Τουλάχιστον για να μην τους βρίζει όλος ο κόσμος ότι δεν ξέρουν. Δηλαδή δεν τους ενδιαφέρει ούτε η φήμη τους; Τους αρέσει να έχουν τόσο κόσμο να τους βρίζει τόσες ημέρες; Προφανώς ούτε αυτό τους νοιάζει. Καλή συνέχεια να έχετε!!!
Αγαπητοί γονείς, το ορθότερο θα ήταν το άριστα να είναι 94 αντί για 100 ,πρέπει οι 3 λάθος ερωτήσεις να εξαιρεθούν .Επίσης πιστεύω ότι οι βάσεις θα πέσουν διότι πολύ καλοί μαθητές -τριες δεν έγραψαν το αναμενόμενο.
λέτε το αυτονόητο και συμφωνώ. Ελπίζω να το κάνουν.
Καλημέρα! Πήρα τηλ στη ΔΕΠΠΣ, μίλησα με μια ευγενέστερη κύρια. Αυτή θεωρεί ότι τα αποτελέσματα θα βγουν Πέμπτη ή Παρασκευή. Δική της εκτίμηση φυσικά. Αναμένουμε λοιπόν….
Όχι Τετάρτη, ίσως Πέμπτη , μπορεί κ Παρασκευή….καλά θα πάει κ αυτή η εβδομάδα πάντως …. Εντωμεταξυ Πέμπτη κ Παρασκευή ξεκινούν οι πανελλήνιες….